kombinuje to nejlepší z možností podpory Dell a EMC
Ať už mají zákazníci malé IT oddělení nebo mnohostrannou globální infrastrukturu, víme, že kritickou součástí je kvalita služeb a podpory, kterou dostávají. To je něco, co jsme za posledních několik měsíců slyšeli od mnoha zákazníků, kteří očekávají kombinaci oceňovaných služeb podpory společnosti Dell a EMC s hodnocením spokojenosti zákazníků 94 % a 93 %. ProSupport One je navržen speciálně pro zákazníky rozsáhlých HW instalací Dell EMC a spojuje to nejlepší z možností podpory Dell a EMC do jednotného, nejlepšího servisu ve své třídě, který zahrnuje:
Nakonec chceme zákazníkům pomoci optimalizovat celý životní cyklus IT pomocí správných služeb. IT Friends filozofie je jednoduchá: udělejte vše, co je nezbytné, abyste si s námi usnadnili práci – ať už je to využití našich odborných znalostí, nasazení nových systémů, proaktivní řešení problémů – aby se nakonec zákazníci mohli soustředit na to, co je pro ně nejdůležitější.
Pro více informací volejte svého obchodního zástupce
Feature comparison | ProSupport | ProSupport Plus | ProSupport One |
---|---|---|---|
Remote technical support | 24x7 | 24x7 | 24x7 |
Covered products | Hardware Software | Hardware Software | Hardware Software |
Onsite hardware support | |||
3rd party collaborative assistence | |||
Self-service case initiation and management | |||
Access to software updates | |||
Proactive storage health monitoring, predictive analytics and anomaly detection with CloudIQ and the CloudIQ mobile app | |||
Priority access to specialized support experts | |||
Predictive detection of dardware failures | |||
3rd party software support | |||
An assigned Service Account Manager | |||
Proactive, personalized assessments and recommendations | |||
Proactive systems maintenance |