Prosupport ONE pro Enterprise

kombinuje to nejlepší z možností podpory Dell a EMC

ProSupport One

Ať už mají zákazníci malé IT oddělení nebo mnohostrannou globální infrastrukturu, víme, že kritickou součástí je kvalita služeb a podpory, kterou dostávají. To je něco, co jsme za posledních několik měsíců slyšeli od mnoha zákazníků, kteří očekávají kombinaci oceňovaných služeb podpory společnosti Dell a EMC s hodnocením spokojenosti zákazníků 94 % a 93 %. ProSupport One je navržen speciálně pro zákazníky rozsáhlých HW instalací Dell EMC a spojuje to nejlepší z možností podpory Dell a EMC do jednotného, ​​nejlepšího servisu ve své třídě, který zahrnuje:

 

  • Přednostní přístup ke specializovaným technikům technické podpory Dell EMC pro rychlou diagnostiku a řešení problémů
  • Proaktivní zapojení a správné nastavení ze strany správy servisních účtů Dell EMC
  • Možnosti: následující pracovní den nebo čtyřhodinové reakce na kritické problémy
  • Software, hypervizor, OS a operační prostředí EMC softwarová podpora
  • Až o 90 % méně úsilí IT díky proaktivnímu monitorování pro automatizovanou prevenci problémů a zrychlené řešení problémů pomocí SupportAssist a Secure Remote Services (ESRS)
  • Společná pomoc třetí strany

 

Nakonec chceme zákazníkům pomoci optimalizovat celý životní cyklus IT pomocí správných služeb. IT Friends filozofie je jednoduchá: udělejte vše, co je nezbytné, abyste si s námi usnadnili práci – ať už je to využití našich odborných znalostí, nasazení nových systémů, proaktivní řešení problémů – aby se nakonec zákazníci mohli soustředit na to, co je pro ně nejdůležitější.

 

Pro více informací volejte svého obchodního zástupce

ProSupport Enterprise Suite

Feature comparison

ProSupportProSupport Plus ProSupport One
Remote technical support24x724x724x7
Covered productsHardware
Software
Hardware
Software
Hardware
Software
Onsite hardware support
3rd party collaborative assistence
Self-service case initiation and management
Access to software updates
Proactive storage health monitoring, predictive analytics and anomaly detection with CloudIQ and the CloudIQ mobile app
Priority access to specialized support experts 
Predictive detection of dardware failures 
3rd party software support 
An assigned Service Account Manager 
Proactive, personalized assessments and recommendations 
Proactive systems maintenance 
 

Kontaktujte nás

Získaná ocenění